Carien | Medewerker Frontoffice

Carien | Medewerker Frontoffice

Frontofficemedewerker Carien vertelt

In de advertentie las ik indertijd dat er ruimte was om te pionieren en te zoeken naar nieuwe samenwerkingsvormen om ouders en jongeren te begeleiden. Dit leek mij een mooie uitdaging en dat was ’t ook!

Net als mijn baan nu, op de afdeling Entree. Als medewerker frontoffice zorg ik ervoor dat cliënten op tijd de juiste hulp krijgen. Daarnaast help ik verwijzers verder als hulp uit het lokale veld niet meer toereikend is door voor cliënten hulpplannen op maat te maken.

Wat ik prettig vind aan hier werken zijn de collegialiteit, openheid, aandacht voor ontwikkeling, maar ook dat ik ‘t goed kan combineren met mijn gezin.
In dienst sinds:

2008

Huidige functie:

Medewerker Frontoffice en Voorlichter Pleegzorg

Studie:

SPH

Mijn gemiddelde werkweek

Ik werk drie dagen. Daarin bemiddel ik meerdere cliënten, heb ik één dag telefoondienst voor vragen van verwijzers, kinderen, ouders, werk ik mee aan projecten zoals het nieuwe ECD én spreek ik met lokale teams af voor casusoverleg en met ze mee te denken. De krenten uit de pap vind ik dat! Net als de leergang Ambassadeur Jeugd waar ik aan deelneem. Daarin vertegenwoordig ik met 15 andere enthousiaste professionals de jeugdsector. Wij ondersteunen het transformatieproces en worden ingezet om te motiveren, inspireren en verbinden.